Časté otázky - kamenné predajne
Platby
5 otázok
Akými spôsobmi môžem zaplatiť?
- Osobne - platbu uskutočníte priamo na pokladni predajne, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou
- Bankovým prevodom - objednávku zaplatíte priamo zo svojho internetového bankovníctva, prípadne priamo v banke. Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo Vašej kúpnej zmluvy. Majte prosím na pamäti, že túto možnosť platby je potrebné dohodnúť na predajni.
- Splátky - splátky vám umožňujú rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy. Predajcovia v našich predajniach Vám radi pomôžu s nákupom na splátky.
Kde môžem za tovar zaplatiť osobne?
- osobne môžete platiť na pokladniach našich predajní
- náš centrálny sklad v Trenčíne nie je vybavený pokladňou
Ponúkate možnosť platby na splátky?
- áno, spolupracujeme s externým partnerom, ktorý zabezpečuje splátkový predaj
- ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete prísť do našej predajne, kde vám naši pracovníci poskytnú viac informácií
Kedy dostanem daňový doklad?
- daňovým dokladom je faktúra, ktorú obdržíte pri nákupe na predajni
- zmena daňového dokladu po spísaní kúpnej zmluvy nie je možná
Ako môžem uplatniť darčekovú poukážku zakúpenú v predajni?
- darčekovú poukážku je možné uplatniť pri platbe na pokladni predajne
- darčekové poukážky, ktoré sú zakúpené na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope
Nákup a objednávka
6 otázok
Môžem uskutočniť objednávku po telefóne?
- je potrebné prísť priamo do kamenného obchodu, pre predaj na diaľku platia odlišné podmienky nákupu
- ak by ste chceli vytvoriť takúto objednávku, informácie nájdete v sekcii najčastějších otázok pre e-shop
Zmena objednávky
- v prípade potreby zmeny objednávky nás prosím informujte čo najskôr, a to buď osobnou návštevou na predajni alebo telefonicky
- pokiaľ ste si objednali tovar na zákazku alebo z katalógu, je pravdepodobné, že sa pracuje na výrobe tovaru
- v takom prípade sme oprávnení požadovať zmluvnú pokutu zodpovedajúcu 25 % kúpnej ceny tovaru
Ako zistím stav svojej objednávky?
- termín dodania Vašej objednávky je vždy uvedený na Vašej kúpnej zmluve
- pre bližšie informácie sa môžete dostaviť na našu predajňu alebo sa s nami spojiť telefonicky
Ako zistím dodanie objednávky?
- o naskladnení objednávky Vás informujeme SMS správou, prípadne volaním na Váš mobilný telefon
Kde sú k dispozícii Všeobecné obchodné podmienky?
- VOP pre predajne nájdete TU
- na každej predajni
- na zadnej strane Vašej kúpnej zmluvy
Aké služby poskytujete?
- detailný prehľad o našich službách nájdete TU
Vrátenie a reklamácia
5 otázok
Aký je postup, keď chcem vrátiť tovar?
- o možnosti vrátenia odporúčame vždy vopred informovať príslušnú predajňu
- vrátiť tovar je možné do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru
- podmienkou je, že tovar je nepoškodený a nebol vybraný z pôvodného obalu
- nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol objednaný na zákazku, tovar z katalógu, posteľnú bielizeň, matrace, tovar z výpredaja a tovar so zjavným poškodením alebo vadou
- pri vrátení tovaru je potrebné preukázať sa kúpnou zmluvou, ktoroú ste obdržali pri nákupe
- za vrátený tovar väčšinou nevyplácame hotovosť
- máte možnosť vybrať si iný tovar rovnakej či vyššej ceny, prípadne získať darčekovú kartu s platnosťou 6 mesiacov nabitú v hodnote vráteného tovaru
Obdržal som poškodený alebo nesprávny tovar
- ak dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, okamžite nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach alebo telefonicky TU
- následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
- prosím majte na pamäti, že požiadavky sú vybavované postupne
- ak si želáte riešiť Váš problém rýchlejšie, spojte sa s nami telefonicky
- telefónne čísla na predajne nájdete TU
Chcem vyriešiť svoju reklamáciu ihneď
- vyvíjame maximálne úsilie, aby každá reklamácia bola vyriešená čo najskôr
- pokiaľ vada nebráni užívaniu, prosím majte na pamäti, že nám jej vybavenie môže zabrať nejaký čas. Všetko však vyriešime v zákonnej lehote.
- v prípade, že potrebujete viac odpovedí, telefónne čísla na predajne nájdete TU Kontaktujte prosím prevádzkareň, v ktorej ste uskutočnili nákup.
Aká dlhá je záruka na produkty zakúpené na predajniach?
- pre běžných spotrebiteľov poskytujeme na tovar záruku 2 roky, u tovaru z výstavy či expozície je potom záruka 1 rok
Akým spôsobom prebieha reklamácia?
- prijatie reklamácie Vám písomne potvrdíme
- následne budete informovaní o možnostiach rešenia reklamácie
Produkty
4 otázky
Je rozdielny sortiment na predajniach a v e-shope?
- tovar, ktorý vidíte na našich internetových stránkach je možné kúpiť aj v predajni
- v predajniach je naviac dostupný tovar, ktorý je možné meniť na prianie zákazníka. Je možné ho objednať napríklad v inej farbe, materiáli, rozmere a v prípade čalúneného nábytku v inej poťahovej látke.
Kde nájdem návod k užívaniu, montáži a údržbe tovaru?
- dokument vo formáte PDF si môžete stiahnuť TU
Potrebujem pomôcť s plánovaním nábytku na mieru, kuchyne a pod.
- v takom prípade sa obráťte na naše PREDAJNE
- nábytok na mieru je možné zakúpiť iba v predajniach
Doprava a odber tovaru
5 otázok
Aké sú možnosti dopravy pri nákupe na predajni?
- máme pre Vás tri typy možností doručenia domov:
- Basic – k prvým uzamykateľným dverám
- Premium – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí
- Diamond – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí a naviac znesenie a odvoz starého nábytku
- vlastný odvoz - výdaj zo skladu je možný v priebehu oteváracej doby danej prevádzky TU
Kontrola tovaru pri jeho preberaní
- pri preberaní tovaru skontrolujte neporušenosť balíkov
- svojim podpisom na dodacom liste či výdajnom doklade potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
- áno, kontaktujte prosím našu predajňu alebo dispečera, s ktorým ste si termín dohodli
- termín je možné zmeniť maximálne 2 dni pred plánovaným závozom
Ako dlho môžem nechať tovar na sklade?
- tovar je nutné odobrať do 5 pracovných dní
- v prípade oneskoreného vyzdvihnutia Vám môže byť účtovaný poplatok za uskladnenie
Čo ak potrebujem nechať tovar na sklade dlhšie?
- v takom prípade je potrebné kontaktovať danú prevádzku
- záleží na momentálnych kapacitách našich skladovacích priestorov
Montáž
5 otázok
Kde nájdem montážny návod?
- montážne návody sú súčasťou balenia každého tovaru
- na našich stránkach vždy u konkrétneho produktu
- v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na PREDAJNE
Potrebujem montáž nábytku
- montáž nábytku samozrejme poskytujeme a informácie nájdete TU
- obráťte sa na zamestnancov na našich predajniach
Nemôžem zostaviť nábytok
- podľa montážneho návodu prosím skontrolujte dostupnosť všetkých dielov vrátane spojovacieho materiálu
- v prípade, že zistíte rozdiel, postupujte ako pri reklamácii
- rozdiel ste nezistili, ale napriek tomu Vám tovar nejde zostaviť? Využite našu službu Montážka. Viac informácií nájdete TU
Pri montáži bol zistený rozdiel vo farbe
- niektoré diely sú vybavené krycou fóliou, najmä kovové diely ako nohy alebo materiály v prevedení vysoký lesk
- pokiaľ sa jedná o rozdiel farby oproti vystavenej vzorke na predajni, postupujte ako pri reklamácii
Tovar bol poškodený pri montáži
- v takom prípade sa na nás môžete obrátiť
- v rámci servisu pre našich zákazníkov je možné objednať náhradné diely
Marketingové akcie
4 otázky
Ako zistím, čo je nové a aké akcie práve prebiehajú?
- stačí sa prihlásiť k odberu nášho newsletteru – pravidelne Vám prinášame informácie o najnovších produktoch, aktuálných zľavách a špeciálnych ponukách
- marketingové akcie, ktoré práve prebiehajú nájdete na našich webových stránkách
- môžete taktiež navštíviť jednu z naších predajní, kde Vám predajcovia radi pomôžu
Kde nájdem akčné letáky?
- aktuálne letáky nájdete TU
Je možné využiť viac akcií naraz?
- nie je možné spravidla kombinovať viac druhov zliav na jeden nákup
- na predajni pre Vás naši predajcovia nájdu vždy najlepšie riešenie
Sú rovnaké marketingové akcie pre predajne aj pre e-shop?
- marketingové akcie sa môžu lišiť aj v závislosti na rozsah sortimentu
- tovar, ktorý Vám radi objednáme na zákazku alebo tovar z katalógu je dostupný iba v kamenných predajniach a platia pre neho preto iné marketingové akcie