Osobné odbery vždy zadarmo
95 % produktov skladom
Milión spokojných zákazníkov
Hledání ASKO
Košík
Produkt bol pridaný do košíka
Ostatné produkty v košíku
Medzisúčet
0.00 €

Časté otázky - kamenné predajne

Platby

5 otázok

Akými spôsobmi môžem zaplatiť?
  • Osobne - platbu uskutočníte priamo na pokladni predajne, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou
  • Bankovým prevodom - objednávku zaplatíte priamo zo svojho internetového bankovníctva, prípadne priamo v banke. Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo Vašej kúpnej zmluvy. Majte prosím na pamäti, že túto možnosť platby je potrebné dohodnúť na predajni.
  • Splátky - splátky vám umožňujú rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy. Predajcovia v našich predajniach Vám radi pomôžu s nákupom na splátky.
Kde môžem za tovar zaplatiť osobne?
  • osobne môžete platiť na pokladniach našich predajní
  • náš centrálny sklad v Trenčíne nie je vybavený pokladňou
Ponúkate možnosť platby na splátky?
  • áno, spolupracujeme s externým partnerom, ktorý zabezpečuje splátkový predaj
  • ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete prísť do našej predajne, kde vám naši pracovníci poskytnú viac informácií
Kedy dostanem daňový doklad?
  • daňovým dokladom je faktúra, ktorú obdržíte pri nákupe na predajni
  • zmena daňového dokladu po spísaní kúpnej zmluvy nie je možná
Ako môžem uplatniť darčekovú poukážku zakúpenú v predajni?
  • darčekovú poukážku je možné uplatniť pri platbe na pokladni predajne
  • darčekové poukážky, ktoré sú zakúpené na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope

Nákup a objednávka

6 otázok

Môžem uskutočniť objednávku po telefóne?
  • je potrebné prísť priamo do kamenného obchodu, pre predaj na diaľku platia odlišné podmienky nákupu
  • ak by ste chceli vytvoriť takúto objednávku, informácie nájdete v sekcii najčastějších otázok pre e-shop
Zmena objednávky
  • v prípade potreby zmeny objednávky nás prosím informujte čo najskôr, a to buď osobnou návštevou na predajni alebo telefonicky
  • pokiaľ ste si objednali tovar na zákazku alebo z katalógu, je pravdepodobné, že sa pracuje na výrobe tovaru
  • v takom prípade sme oprávnení požadovať zmluvnú pokutu zodpovedajúcu 25 % kúpnej ceny tovaru
Ako zistím stav svojej objednávky?
  • termín dodania Vašej objednávky je vždy uvedený na Vašej kúpnej zmluve
  • pre bližšie informácie sa môžete dostaviť na našu predajňu alebo sa s nami spojiť telefonicky
Ako zistím dodanie objednávky?
  • o naskladnení objednávky Vás informujeme SMS správou, prípadne volaním na Váš mobilný telefon
Kde sú k dispozícii Všeobecné obchodné podmienky?
  • VOP pre predajne nájdete TU
  • na každej predajni
  • na zadnej strane Vašej kúpnej zmluvy
Aké služby poskytujete?
  • detailný prehľad o našich službách nájdete TU

Vrátenie a reklamácia

5 otázok

Aký je postup, keď chcem vrátiť tovar?
  • o možnosti vrátenia odporúčame vždy vopred informovať príslušnú predajňu
  • vrátiť tovar je možné do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru
  • podmienkou je, že tovar je nepoškodený a nebol vybraný z pôvodného obalu
  • nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol objednaný na zákazku, tovar z katalógu, posteľnú bielizeň, matrace, tovar z výpredaja a tovar so zjavným poškodením alebo vadou
  • pri vrátení tovaru je potrebné preukázať sa kúpnou zmluvou, ktoroú ste obdržali pri nákupe
  • za vrátený tovar väčšinou nevyplácame hotovosť
  • máte možnosť vybrať si iný tovar rovnakej či vyššej ceny, prípadne získať darčekovú kartu s platnosťou 6 mesiacov nabitú v hodnote vráteného tovaru
Obdržal som poškodený alebo nesprávny tovar
  • ak dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, okamžite nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach alebo telefonicky TU
  • následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
  • prosím majte na pamäti, že požiadavky sú vybavované postupne
  • ak si želáte riešiť Váš problém rýchlejšie, spojte sa s nami telefonicky
  • telefónne čísla na predajne nájdete TU
Chcem vyriešiť svoju reklamáciu ihneď
  • vyvíjame maximálne úsilie, aby každá reklamácia bola vyriešená čo najskôr
  • pokiaľ vada nebráni užívaniu, prosím majte na pamäti, že nám jej vybavenie môže zabrať nejaký čas. Všetko však vyriešime v zákonnej lehote.
  • v prípade, že potrebujete viac odpovedí, telefónne čísla na predajne nájdete TU Kontaktujte prosím prevádzkareň, v ktorej ste uskutočnili nákup.
Aká dlhá je záruka na produkty zakúpené na predajniach?
  • pre běžných spotrebiteľov poskytujeme na tovar záruku 2 roky, u tovaru z výstavy či expozície je potom záruka 1 rok
Akým spôsobom prebieha reklamácia?
  • prijatie reklamácie Vám písomne potvrdíme
  • následne budete informovaní o možnostiach rešenia reklamácie

Produkty

4 otázky

Je rozdielny sortiment na predajniach a v e-shope?
  • tovar, ktorý vidíte na našich internetových stránkach je možné kúpiť aj v predajni
  • v predajniach je naviac dostupný tovar, ktorý je možné meniť na prianie zákazníka. Je možné ho objednať napríklad v inej farbe, materiáli, rozmere a v prípade čalúneného nábytku v inej poťahovej látke.
Kde nájdem návod k užívaniu, montáži a údržbe tovaru?
  • dokument vo formáte PDF si môžete stiahnuť TU
Potrebujem pomôcť s plánovaním nábytku na mieru, kuchyne a pod.
  • v takom prípade sa obráťte na naše PREDAJNE
  • nábytok na mieru je možné zakúpiť iba v predajniach
Mám záujem si nechať naplánovať kuchyňu na mieru
  • kuchynské štúdiá nájdete v predajniach ASKO – NÁBYTOK. Podrobnejšie informácie nájdete TU.
  • odporúčame sa na prvú schôdzku objednať TU

Doprava a odber tovaru

5 otázok

Aké sú možnosti dopravy pri nákupe na predajni?
  • máme pre Vás tri typy možností doručenia domov:
    • Basic – k prvým uzamykateľným dverám
    • Premium – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí
    • Diamond – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí a naviac znesenie a odvoz starého nábytku
  • vlastný odvoz - výdaj zo skladu je možný v priebehu oteváracej doby danej prevádzky TU
Kontrola tovaru pri jeho preberaní
  • pri preberaní tovaru skontrolujte neporušenosť balíkov
  • svojim podpisom na dodacom liste či výdajnom doklade potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
  • áno, kontaktujte prosím našu predajňu alebo dispečera, s ktorým ste si termín dohodli
  • termín je možné zmeniť maximálne 2 dni pred plánovaným závozom
Ako dlho môžem nechať tovar na sklade?
  • tovar je nutné odobrať do 5 pracovných dní
  • v prípade oneskoreného vyzdvihnutia Vám môže byť účtovaný poplatok za uskladnenie
Čo ak potrebujem nechať tovar na sklade dlhšie?
  • v takom prípade je potrebné kontaktovať danú prevádzku
  • záleží na momentálnych kapacitách našich skladovacích priestorov

Montáž

5 otázok

Kde nájdem montážny návod?
  • montážne návody sú súčasťou balenia každého tovaru
  • na našich stránkach vždy u konkrétneho produktu
  • v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na PREDAJNE
Potrebujem montáž nábytku
  • montáž nábytku samozrejme poskytujeme a informácie nájdete TU
  • obráťte sa na zamestnancov na našich predajniach
Nemôžem zostaviť nábytok
  • podľa montážneho návodu prosím skontrolujte dostupnosť všetkých dielov vrátane spojovacieho materiálu
  • v prípade, že zistíte rozdiel, postupujte ako pri reklamácii
  • rozdiel ste nezistili, ale napriek tomu Vám tovar nejde zostaviť? Využite našu službu Montážka. Viac informácií nájdete TU
Pri montáži bol zistený rozdiel vo farbe
  • niektoré diely sú vybavené krycou fóliou, najmä kovové diely ako nohy alebo materiály v prevedení vysoký lesk
  • pokiaľ sa jedná o rozdiel farby oproti vystavenej vzorke na predajni, postupujte ako pri reklamácii
Tovar bol poškodený pri montáži
  • v takom prípade sa na nás môžete obrátiť
  • v rámci servisu pre našich zákazníkov je možné objednať náhradné diely

Marketingové akcie

4 otázky

Ako zistím, čo je nové a aké akcie práve prebiehajú?
  • stačí sa prihlásiť k odberu nášho newsletteru – pravidelne Vám prinášame informácie o najnovších produktoch, aktuálných zľavách a špeciálnych ponukách
  • marketingové akcie, ktoré práve prebiehajú nájdete na našich webových stránkách
  • môžete taktiež navštíviť jednu z naších predajní, kde Vám predajcovia radi pomôžu
Kde nájdem akčné letáky?
  • aktuálne letáky nájdete TU
Je možné využiť viac akcií naraz?
  • nie je možné spravidla kombinovať viac druhov zliav na jeden nákup
  • na predajni pre Vás naši predajcovia nájdu vždy najlepšie riešenie
Sú rovnaké marketingové akcie pre predajne aj pre e-shop?
  • marketingové akcie sa môžu lišiť aj v závislosti na rozsah sortimentu
  • tovar, ktorý Vám radi objednáme na zákazku alebo tovar z katalógu je dostupný iba v kamenných predajniach a platia pre neho preto iné marketingové akcie

Hľadáte
najčastejšie otázky k nákupu na e-shope?