Časté otázky
Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame, vyberte si, či hľadáte odpovede k nákupu v našich kamenných predajniach, alebo v e-shope:
Platby
6 otázok
Aké sú možnosti platby?
- Kartou online - pohodlný, rýchly a bezpečný spôsob platby, ktorý prebieha priamo na našej webovej stránke prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány
- Bankovým prevodom - objednávku môžete jednoducho zaplatiť priamo z internetového bankovníctva pomocou platobného systému PayU
- Na dobierku – zákazník uhradí vodičovi celú sumu za objednávku pri prevzatí tovaru
- Google pay / Apple pay - umožujú rýchle a bezpečné bezkontaktné platby priamo z Vášho mobilného zariadenia bez nutnosti zadávania údajov o karte
- Splátky - platba na splátky umožňuje rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy s rýchlym online spracovaním priamo pri objednávke
Je platba kartou online pri nákupe na e-shope bezpečná?
- platba kartou na našom e-shope je úplne bezpečná
- pri akceptácii platobných kariet používame riešenie 3D-Secure, čo je najmodernejšia aplikácia kartových asociácií MasterCard a Visa umožňujúca bezpečné platby kartou na internete
- údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo banke
- prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje
- nikdo z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o Vašej karte
Poskytujete nákup na splátky?
- áno, ponúkame možnosť platby na splátky v spolupráci s našim partnerom
- ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete si na stránke každého produktu otvoriť splátkovú kalkulačku, v ktorej si sami zvolíte dĺžku splátky
- tento spôsob platby si môžete zvoliť v košíku pri dokončovaní objednávky
- podmienky a možnosti platby na splátky sa môžu líšiť. Viac informácií nájdete na webovej stránke nášho partnera, kam budete automaticky presmerovaní pri vytváraní objednávky.
Kedy mi bude vystavený daňový doklad?
- daňovým dokladom je faktúra odoslaná v elektronickej podobe, ktorú dostanete po dodaní tovaru e-mailom na Vami uvedenú e-mailovú adresu, ktorá bola vyplnená v objednávke
- zmena daňového dokladu po dodaní tovaru už nie je možná
Prečo mi nefunguje platba kartou?
-
existuje viac dôvodov, prečo Vám neprešla platba online:
- skontrolujte, či máte povolené platby kartou online
- výška objednávky presiahla možnosť Vášho limitu na karte
- nedostatok financií na karte
- expirácia karty
- okno brány sa počas spracovania platby uzatvorilo
- v takom prípade zavolejte na infolinku kde Vám naši kolegovia pomôžu situáciu vyriešiť: 0322 902 902 / voľba 2
Môžem uplatniť darčekový poukaz zakúpený na predajni v e-shope?
- darčekový poukaz, ktorý je zakúpený na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope
Nákup a objednávka
6 otázok
Potvrdenie objednávky
- potvrdenie objednávky obdržíte ihneď po jej vytvorení prostredníctvom e-mailu
- ak toto potvrdenie nedostanete, kontaktujte nás na info.eshop@asko.net alebo na infolinke 0322 902 902 / voľba 2, aby sme prešetrili problém s nedoručeným potvrdením
Mám záujem o telefonickú objednávku
- telefonickú objednávku v e-shope môžete uskutočniť na linke 0322 902 902 / voľba 2
-
telefonické objednávky je možné realizovať:
- Po – Pia 8:00 – 18:00 hod
- So – Ne 9:00 – 16:00 hod
Je možné si tovar objednať cez e-shop a vyzdvihnúť si ho na predajni?
- áno, osobný odber je možný na všetkých našich predajniach, a to úplne zadarmo
- objednajte si online, zvoľte osobný odber a vyzdvihnite si objednávku už do pár minút
- mapu predajní nájdete TU
Nemôžem sa dovolať na infolinku 0322 902 902 / voľba 2
- v takom prípade odporúčame zaslať otázku na e-mailovú adresu: info.eshop@asko.net
Ako zistím stav svojej objednávky?
- v prípade osobného odberu Vám takmer obratom príde notifikačný e-mail k vyzdvihnutiu objednávky
- v prípade expedície Vás budeme priebežne informovať o stave Vašej objednávky a keď dopravca prevezme objednávku, kontaktujte už jeho podľa informácií v e-maile
Kde sú k dispozícii obchodné podmienky?
- VOP pre e-shop nájdete TU
- pri nákupe sú súčasťou notifikačného e-mailu
Vrátenie a reklamácia
5 otázok
Aký je postup pri odstúpení od zmluvy?
- odstúpiť od zmluvy je možné v lehote 14 dní odo dňa, kedy vám bol tovar doručený
- pre účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy vyplňte písomne formulár, ktorý nájdete TU
- po odoslaní formulára prosím počkajte na odpoveď zákazníckeho servisu, ktorý vás bude kontaktovať v čo najkratšom čase
- na vopred dohodnutú predajňu doručíte nepoškodený tovar zabalený v originálnom obale, na vlastné náklady
- pri vrátení tovaru je potrebné sa preukázať kópiou faktúry, ktorú ste obdržali e-mailom
Ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
- pokiaľ chcete objednávku zmeniť alebo zrušiť, kontaktujte nás čo najskôr. Akonáhle je objednávka spracovaná a odoslaná, už nebude možné ju meniť alebo zrušiť.
- u objednávok, ktoré ešte neboli odoslané, vykonáme zmenu alebo zrušenie podľa vášho želania
Čo robiť, pokiaľ som obdržal poškodený alebo nesprávny tovar?
- pokiaľ obdržíte poškodený alebo nesprávny tovar, ihneď nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach
- následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie v e-shope?
- všetky reklamácie vybavujeme v zákonom stanovených lehotách
Aká dlhá je záručná doba na produkty zakúpené v e-shope?
- pre bežného spotrebiteĺa trvá záruka dva roky, pokiaľ nie je uvedené inak
Produkty
6 otázok
Kde nájdem návod na čistenie, montáž a údržbu produktov?
- návod nájdete v prílohe notifikačného e-mailu a taktiež v našich VOP
Chcem si nechať naplánovať nábytok na mieru
- v takom prípade sa obráťte na naše predajne TU
- nábytok na mieru nie je možné zakúpiť priamo na e-shope
Sú ceny tovaru v e-shope rovnaké ako ceny v predajniach?
- ceny u produktov sa môžou líšiť v dôsledku odlišných marketingových akcií
Ako zistím dostupnosť tovaru?
- dostupnosť tovaru je uvedená pri každom produkte
Nemôžem nájsť návod na montáž
- montážny návod je súčasťou balenia jednotlivých produktov
- na stiahnutie ho nájdete na našich stránkách v detaile každého produktu
- v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na infolinku 0322 902 902 / voľba 2
S montážou produktu si neviem rady
- aj v takom prípade Vám vieme pomôcť
- obráťte sa na naše predajne a dokúpte si službu MONTÁŽKA
- základné informáce nájdete TU
Doprava a odber tovaru
6 otázok
Aké sú možnosti dopravy v e-shope?
- doručenie domov našimi externými partnermi pred prvé uzamykateľné dvere
- vlastný odvoz pri osobnom odbere
Ako prebieha expedícia v e-shope?
- v deň expedície obdržíte e-mail s potvrdením o expedícii, číslom zásielky a kontaktom na externého dopravcu
- tovar doručuje externý dopravca v pracovné dni
- tovar je doručený na adresu uvedenú v objednávke, pred prvé vchodové dvere, ak to umožňujú podmienky
Kontrola tovaru pri jeho prevzatí od vodiča
- pri prevzatí tovaru od vodiča skontrolujte neporušenosť balíkov
- ak je niektorý balík poškodený, buď tovar neprevezmite a kontaktujte nás na e-mailovej adrese: info.eshop@asko.net
- pri prevzatí skontrolujte tiež, či počet balíkov zodpovedá počtu uvedenému v prepravnom liste
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
- áno, ak je zásielka už vyexpedovaná, termín doručenia je možné zmeniť priamo s dopravcom
- pokiaľ tovar ešte nebol vyexpedovaný, kontaktujte náš zákaznícky servis: 0322 902 902 / voľba 2
Vynesiete mi tovar z e-shopu na poschodie?
- túto službu v rámci e-shopu neposkytujeme
- pokiaľ máte záujem o vynášku, odporúčame nákup v kamenných predajniach, ktoré túto službu ponúkajú
Ako zistím, kedy bude moja objednávka doručená?
- po vyexpedovaní objednávky zo skladu vám zašleme e-mail s potvrdením o odoslaní, že zásielka bola odovzdaná dopravcovi
- následne vás kontaktuje dopravca a poskytne informácie o sledovaní zásielky
- v prípade akýchkoľvek zmien kontaktujte priamo dopravcu
Marketingové akcie
7 otázok
Ako sa dozviem o novinkách a akciách?
- môžete sa prihlásiť k odberu nášho newslettera, kde pravidelne informujeme o novinkách, akciách a špeciálnych ponukách
Kde nájdem aktuálne letáky a ich platnosť?
- aktuálne letáky s akčnými cenami nájdete TU
Kde nájdem aktuálne akcie a ich platnosť?
- marketingové akcie nájdete na hlavnej stránke nášho e-shopu, v detaile každého produktu alebo na stránke TU
Môžem sa odhlásiť zo zasielania newslettera?
- áno, ak si neželáte dostávať newsletter, môžete sa kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu v pätičke každého e-mailu
Môžem kombinovať rôzne akcie / zľavy dohromady?
- nie je možné kombinovať viac zľavových kódov na jeden produkt
- každý zľavový kód je možné použiť samostatne pri nákupe
Na čo platí narodeninová zľava?
- narodeninovú zľavu nie je možné uplatniť na produkty, ktoré sú už zaradené do letáka, akcie alebo výpredaja
- na túto zľavu máte nárok po vyplnení dátumu narodenia
- zľavu vám pošleme ako darček pred Vašimi narodeninami
Ako fungujú marketingové akcie so zľavovým kódom?
- produkt, na ktorý sa akcia vzťahuje, vložíte do košíka a do poľa „vložiť zľavový kupón“ zadáte zľavový kód
- následne sa zľava automaticky odpočíta z ceny produktov, na ktoré sa vzťahuje
- podmienky konkrétnej marketingovej akcie nájdete vždy na podstránke, ktorá o nej informuje
Platby
5 otázok
Akými spôsobmi môžem zaplatiť?
- Osobne - platbu uskutočníte priamo na pokladni predajne, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou
- Bankovým prevodom - objednávku zaplatíte priamo zo svojho internetového bankovníctva, prípadne priamo v banke. Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo Vašej kúpnej zmluvy. Majte prosím na pamäti, že túto možnosť platby je potrebné dohodnúť na predajni.
- Splátky - splátky vám umožňujú rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy. Predajcovia v našich predajniach Vám radi pomôžu s nákupom na splátky.
Kde môžem za tovar zaplatiť osobne?
- osobne môžete platiť na pokladniach našich predajní
- náš centrálny sklad v Trenčíne nie je vybavený pokladňou
Ponúkate možnosť platby na splátky?
- áno, spolupracujeme s externým partnerom, ktorý zabezpečuje splátkový predaj
- ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete prísť do našej predajne, kde vám naši pracovníci poskytnú viac informácií
Kedy dostanem daňový doklad?
- daňovým dokladom je faktúra, ktorú obdržíte pri nákupe na predajni
- zmena daňového dokladu po spísaní kúpnej zmluvy nie je možná
Ako môžem uplatniť darčekovú poukážku zakúpenú v predajni?
- darčekovú poukážku je možné uplatniť pri platbe na pokladni predajne
- darčekové poukážky, ktoré sú zakúpené na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope
Nákup a objednávka
6 otázok
Môžem uskutočniť objednávku po telefóne?
- je potrebné prísť priamo do kamenného obchodu, pre predaj na diaľku platia odlišné podmienky nákupu
- ak by ste chceli vytvoriť takúto objednávku, informácie nájdete v sekcii najčastějších otázok pre e-shop
Zmena objednávky
- v prípade potreby zmeny objednávky nás prosím informujte čo najskôr, a to buď osobnou návštevou na predajni alebo telefonicky
- pokiaľ ste si objednali tovar na zákazku alebo z katalógu, je pravdepodobné, že sa pracuje na výrobe tovaru
- v takom prípade sme oprávnení požadovať zmluvnú pokutu zodpovedajúcu 25 % kúpnej ceny tovaru
Ako zistím stav svojej objednávky?
- termín dodania Vašej objednávky je vždy uvedený na Vašej kúpnej zmluve
- pre bližšie informácie sa môžete dostaviť na našu predajňu alebo sa s nami spojiť telefonicky
Ako zistím dodanie objednávky?
- o naskladnení objednávky Vás informujeme SMS správou, prípadne volaním na Váš mobilný telefon
Kde sú k dispozícii Všeobecné obchodné podmienky?
- VOP pre predajne nájdete TU
- na každej predajni
- na zadnej strane Vašej kúpnej zmluvy
Aké služby poskytujete?
- detailný prehľad o našich službách nájdete TU
Vrátenie a reklamácia
5 otázok
Aký je postup, keď chcem vrátiť tovar?
- o možnosti vrátenia odporúčame vždy vopred informovať príslušnú predajňu
- vrátiť tovar je možné do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru
- podmienkou je, že tovar je nepoškodený a nebol vybraný z pôvodného obalu
- nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol objednaný na zákazku, tovar z katalógu, posteľnú bielizeň, matrace, tovar z výpredaja a tovar so zjavným poškodením alebo vadou
- pri vrátení tovaru je potrebné preukázať sa kúpnou zmluvou, ktoroú ste obdržali pri nákupe
- za vrátený tovar väčšinou nevyplácame hotovosť
- máte možnosť vybrať si iný tovar rovnakej či vyššej ceny, prípadne získať darčekovú kartu s platnosťou 6 mesiacov nabitú v hodnote vráteného tovaru
Obdržal som poškodený alebo nesprávny tovar
- ak dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, okamžite nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach alebo telefonicky TU
- následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
- prosím majte na pamäti, že požiadavky sú vybavované postupne
- ak si želáte riešiť Váš problém rýchlejšie, spojte sa s nami telefonicky
- telefónne čísla na predajne nájdete TU
Chcem vyriešiť svoju reklamáciu ihneď
- vyvíjame maximálne úsilie, aby každá reklamácia bola vyriešená čo najskôr
- pokiaľ vada nebráni užívaniu, prosím majte na pamäti, že nám jej vybavenie môže zabrať nejaký čas. Všetko však vyriešime v zákonnej lehote.
- v prípade, že potrebujete viac odpovedí, telefónne čísla na predajne nájdete TU Kontaktujte prosím prevádzkareň, v ktorej ste uskutočnili nákup.
Aká dlhá je záruka na produkty zakúpené na predajniach?
- pre běžných spotrebiteľov poskytujeme na tovar záruku 2 roky, u tovaru z výstavy či expozície je potom záruka 1 rok
Akým spôsobom prebieha reklamácia?
- prijatie reklamácie Vám písomne potvrdíme
- následne budete informovaní o možnostiach rešenia reklamácie
Produkty
4 otázky
Je rozdielny sortiment na predajniach a v e-shope?
- tovar, ktorý vidíte na našich internetových stránkach je možné kúpiť aj v predajni
- v predajniach je naviac dostupný tovar, ktorý je možné meniť na prianie zákazníka. Je možné ho objednať napríklad v inej farbe, materiáli, rozmere a v prípade čalúneného nábytku v inej poťahovej látke.
Kde nájdem návod k užívaniu, montáži a údržbe tovaru?
- dokument vo formáte PDF si môžete stiahnuť TU
Potrebujem pomôcť s plánovaním nábytku na mieru, kuchyne a pod.
- v takom prípade sa obráťte na naše PREDAJNE
- nábytok na mieru je možné zakúpiť iba v predajniach
Doprava a odber tovaru
5 otázok
Aké sú možnosti dopravy pri nákupe na predajni?
- máme pre Vás tri typy možností doručenia domov:
- Basic – k prvým uzamykateľným dverám
- Premium – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí
- Diamond – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí a naviac znesenie a odvoz starého nábytku
- vlastný odvoz - výdaj zo skladu je možný v priebehu oteváracej doby danej prevádzky TU
Kontrola tovaru pri jeho preberaní
- pri preberaní tovaru skontrolujte neporušenosť balíkov
- svojim podpisom na dodacom liste či výdajnom doklade potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
- áno, kontaktujte prosím našu predajňu alebo dispečera, s ktorým ste si termín dohodli
- termín je možné zmeniť maximálne 2 dni pred plánovaným závozom
Ako dlho môžem nechať tovar na sklade?
- tovar je nutné odobrať do 5 pracovných dní
- v prípade oneskoreného vyzdvihnutia Vám môže byť účtovaný poplatok za uskladnenie
Čo ak potrebujem nechať tovar na sklade dlhšie?
- v takom prípade je potrebné kontaktovať danú prevádzku
- záleží na momentálnych kapacitách našich skladovacích priestorov
Montáž
5 otázok
Kde nájdem montážny návod?
- montážne návody sú súčasťou balenia každého tovaru
- na našich stránkach vždy u konkrétneho produktu
- v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na PREDAJNE
Potrebujem montáž nábytku
- montáž nábytku samozrejme poskytujeme a informácie nájdete TU
- obráťte sa na zamestnancov na našich predajniach
Nemôžem zostaviť nábytok
- podľa montážneho návodu prosím skontrolujte dostupnosť všetkých dielov vrátane spojovacieho materiálu
- v prípade, že zistíte rozdiel, postupujte ako pri reklamácii
- rozdiel ste nezistili, ale napriek tomu Vám tovar nejde zostaviť? Využite našu službu Montážka. Viac informácií nájdete TU
Pri montáži bol zistený rozdiel vo farbe
- niektoré diely sú vybavené krycou fóliou, najmä kovové diely ako nohy alebo materiály v prevedení vysoký lesk
- pokiaľ sa jedná o rozdiel farby oproti vystavenej vzorke na predajni, postupujte ako pri reklamácii
Tovar bol poškodený pri montáži
- v takom prípade sa na nás môžete obrátiť
- v rámci servisu pre našich zákazníkov je možné objednať náhradné diely
Marketingové akcie
4 otázky
Ako zistím, čo je nové a aké akcie práve prebiehajú?
- stačí sa prihlásiť k odberu nášho newsletteru – pravidelne Vám prinášame informácie o najnovších produktoch, aktuálných zľavách a špeciálnych ponukách
- marketingové akcie, ktoré práve prebiehajú nájdete na našich webových stránkách
- môžete taktiež navštíviť jednu z naších predajní, kde Vám predajcovia radi pomôžu
Kde nájdem akčné letáky?
- aktuálne letáky nájdete TU
Je možné využiť viac akcií naraz?
- nie je možné spravidla kombinovať viac druhov zliav na jeden nákup
- na predajni pre Vás naši predajcovia nájdu vždy najlepšie riešenie
Sú rovnaké marketingové akcie pre predajne aj pre e-shop?
- marketingové akcie sa môžu lišiť aj v závislosti na rozsah sortimentu
- tovar, ktorý Vám radi objednáme na zákazku alebo tovar z katalógu je dostupný iba v kamenných predajniach a platia pre neho preto iné marketingové akcie
Radi Vám odpovieme na akékoľvek otázky TU