Osobné odbery vždy zadarmo
95 % produktov skladom
Milión spokojných zákazníkov
Hledání ASKO
Košík
Produkt bol pridaný do košíka
img
Ostatné produkty v košíku
Medzisúčet
0

Časté otázky

Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky, s ktorými sa stretávame, vyberte si, či hľadáte odpovede k nákupu v našich kamenných predajniach, alebo v e-shope:

Najčastejšie otázky k nákupu
na e-shope
Najčastejšie otázky k nákupu
v kamenných predajniach

Platby

6 otázok

Aké sú možnosti platby?
  • Kartou online - pohodlný, rýchly a bezpečný spôsob platby, ktorý prebieha priamo na našej webovej stránke prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány
  • Bankovým prevodom - objednávku môžete jednoducho zaplatiť priamo z internetového bankovníctva pomocou platobného systému PayU
  • Na dobierku – zákazník uhradí vodičovi celú sumu za objednávku pri prevzatí tovaru
  • Google pay / Apple pay - umožujú rýchle a bezpečné bezkontaktné platby priamo z Vášho mobilného zariadenia bez nutnosti zadávania údajov o karte
  • Splátky - platba na splátky umožňuje rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy s rýchlym online spracovaním priamo pri objednávke
Je platba kartou online pri nákupe na e-shope bezpečná?
  • platba kartou na našom e-shope je úplne bezpečná
  • pri akceptácii platobných kariet používame riešenie 3D-Secure, čo je najmodernejšia aplikácia kartových asociácií MasterCard a Visa umožňujúca bezpečné platby kartou na internete
  • údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo banke
  • prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje
  • nikdo z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o Vašej karte
Poskytujete nákup na splátky?
  • áno, ponúkame možnosť platby na splátky v spolupráci s našim partnerom
  • ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete si na stránke každého produktu otvoriť splátkovú kalkulačku, v ktorej si sami zvolíte dĺžku splátky
  • tento spôsob platby si môžete zvoliť v košíku pri dokončovaní objednávky
  • podmienky a možnosti platby na splátky sa môžu líšiť. Viac informácií nájdete na webovej stránke nášho partnera, kam budete automaticky presmerovaní pri vytváraní objednávky.
Kedy mi bude vystavený daňový doklad?
  • daňovým dokladom je faktúra odoslaná v elektronickej podobe, ktorú dostanete po dodaní tovaru e-mailom na Vami uvedenú e-mailovú adresu, ktorá bola vyplnená v objednávke
  • zmena daňového dokladu po dodaní tovaru už nie je možná
Prečo mi nefunguje platba kartou?
  • existuje viac dôvodov, prečo Vám neprešla platba online:
    • skontrolujte, či máte povolené platby kartou online
    • výška objednávky presiahla možnosť Vášho limitu na karte
    • nedostatok financií na karte
    • expirácia karty
    • okno brány sa počas spracovania platby uzatvorilo
  • v takom prípade zavolejte na infolinku kde Vám naši kolegovia pomôžu situáciu vyriešiť: 0322 902 902 / voľba 2
Môžem uplatniť darčekový poukaz zakúpený na predajni v e-shope?
  • darčekový poukaz, ktorý je zakúpený na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope

Nákup a objednávka

6 otázok

Potvrdenie objednávky
  • potvrdenie objednávky obdržíte ihneď po jej vytvorení prostredníctvom e-mailu
  • ak toto potvrdenie nedostanete, kontaktujte nás na info.eshop@asko.net alebo na infolinke 0322 902 902 / voľba 2, aby sme prešetrili problém s nedoručeným potvrdením
Mám záujem o telefonickú objednávku
  • telefonickú objednávku v e-shope môžete uskutočniť na linke 0322 902 902 / voľba 2
  • telefonické objednávky je možné realizovať:
    • Po – Pia 8:00 – 18:00 hod
    • So – Ne 9:00 – 16:00 hod
Je možné si tovar objednať cez e-shop a vyzdvihnúť si ho na predajni?
  • áno, osobný odber je možný na všetkých našich predajniach, a to úplne zadarmo
  • objednajte si online, zvoľte osobný odber a vyzdvihnite si objednávku už do pár minút
  • mapu predajní nájdete TU
Nemôžem sa dovolať na infolinku 0322 902 902 / voľba 2
Ako zistím stav svojej objednávky?
  • v prípade osobného odberu Vám takmer obratom príde notifikačný e-mail k vyzdvihnutiu objednávky
  • v prípade expedície Vás budeme priebežne informovať o stave Vašej objednávky a keď dopravca prevezme objednávku, kontaktujte už jeho podľa informácií v e-maile
Kde sú k dispozícii obchodné podmienky?
  • VOP pre e-shop nájdete TU
  • pri nákupe sú súčasťou notifikačného e-mailu

Vrátenie a reklamácia

5 otázok

Aký je postup pri odstúpení od zmluvy?
  • odstúpiť od zmluvy je možné v lehote 14 dní odo dňa, kedy vám bol tovar doručený
  • pre účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy vyplňte písomne formulár, ktorý nájdete TU
  • po odoslaní formulára prosím počkajte na odpoveď zákazníckeho servisu, ktorý vás bude kontaktovať v čo najkratšom čase
  • na vopred dohodnutú predajňu doručíte nepoškodený tovar zabalený v originálnom obale, na vlastné náklady
  • pri vrátení tovaru je potrebné sa preukázať kópiou faktúry, ktorú ste obdržali e-mailom
Ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
  • pokiaľ chcete objednávku zmeniť alebo zrušiť, kontaktujte nás čo najskôr. Akonáhle je objednávka spracovaná a odoslaná, už nebude možné ju meniť alebo zrušiť.
  • u objednávok, ktoré ešte neboli odoslané, vykonáme zmenu alebo zrušenie podľa vášho želania
Čo robiť, pokiaľ som obdržal poškodený alebo nesprávny tovar?
  • pokiaľ obdržíte poškodený alebo nesprávny tovar, ihneď nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach
  • následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie v e-shope?
  • všetky reklamácie vybavujeme v zákonom stanovených lehotách
Aká dlhá je záručná doba na produkty zakúpené v e-shope?
  • pre bežného spotrebiteĺa trvá záruka dva roky, pokiaľ nie je uvedené inak

Produkty

6 otázok

Kde nájdem návod na čistenie, montáž a údržbu produktov?
  • návod nájdete v prílohe notifikačného e-mailu a taktiež v našich VOP
Chcem si nechať naplánovať nábytok na mieru
  • v takom prípade sa obráťte na naše predajne TU
  • nábytok na mieru nie je možné zakúpiť priamo na e-shope
Sú ceny tovaru v e-shope rovnaké ako ceny v predajniach?
  • ceny u produktov sa môžou líšiť v dôsledku odlišných marketingových akcií
Ako zistím dostupnosť tovaru?
  • dostupnosť tovaru je uvedená pri každom produkte
Nemôžem nájsť návod na montáž
  • montážny návod je súčasťou balenia jednotlivých produktov
  • na stiahnutie ho nájdete na našich stránkách v detaile každého produktu
  • v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na infolinku 0322 902 902 / voľba 2
S montážou produktu si neviem rady
  • aj v takom prípade Vám vieme pomôcť
  • obráťte sa na naše predajne a dokúpte si službu MONTÁŽKA
  • základné informáce nájdete TU

Doprava a odber tovaru

6 otázok

Aké sú možnosti dopravy v e-shope?
  • doručenie domov našimi externými partnermi pred prvé uzamykateľné dvere
  • vlastný odvoz pri osobnom odbere
Ako prebieha expedícia v e-shope?
  • v deň expedície obdržíte e-mail s potvrdením o expedícii, číslom zásielky a kontaktom na externého dopravcu
  • tovar doručuje externý dopravca v pracovné dni
  • tovar je doručený na adresu uvedenú v objednávke, pred prvé vchodové dvere, ak to umožňujú podmienky
Kontrola tovaru pri jeho prevzatí od vodiča
  • pri prevzatí tovaru od vodiča skontrolujte neporušenosť balíkov
  • ak je niektorý balík poškodený, buď tovar neprevezmite a kontaktujte nás na e-mailovej adrese: info.eshop@asko.net
  • pri prevzatí skontrolujte tiež, či počet balíkov zodpovedá počtu uvedenému v prepravnom liste
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
  • áno, ak je zásielka už vyexpedovaná, termín doručenia je možné zmeniť priamo s dopravcom
  • pokiaľ tovar ešte nebol vyexpedovaný, kontaktujte náš zákaznícky servis: 0322 902 902 / voľba 2
Vynesiete mi tovar z e-shopu na poschodie?
  • túto službu v rámci e-shopu neposkytujeme
  • pokiaľ máte záujem o vynášku, odporúčame nákup v kamenných predajniach, ktoré túto službu ponúkajú
Ako zistím, kedy bude moja objednávka doručená?
  • po vyexpedovaní objednávky zo skladu vám zašleme e-mail s potvrdením o odoslaní, že zásielka bola odovzdaná dopravcovi
  • následne vás kontaktuje dopravca a poskytne informácie o sledovaní zásielky
  • v prípade akýchkoľvek zmien kontaktujte priamo dopravcu

Marketingové akcie

7 otázok

Ako sa dozviem o novinkách a akciách?
  • môžete sa prihlásiť k odberu nášho newslettera, kde pravidelne informujeme o novinkách, akciách a špeciálnych ponukách
Kde nájdem aktuálne letáky a ich platnosť?
  • aktuálne letáky s akčnými cenami nájdete TU
Kde nájdem aktuálne akcie a ich platnosť?
  • marketingové akcie nájdete na hlavnej stránke nášho e-shopu, v detaile každého produktu alebo na stránke TU
Môžem sa odhlásiť zo zasielania newslettera?
  • áno, ak si neželáte dostávať newsletter, môžete sa kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu v pätičke každého e-mailu
Môžem kombinovať rôzne akcie / zľavy dohromady?
  • nie je možné kombinovať viac zľavových kódov na jeden produkt
  • každý zľavový kód je možné použiť samostatne pri nákupe
Na čo platí narodeninová zľava?
  • narodeninovú zľavu nie je možné uplatniť na produkty, ktoré sú už zaradené do letáka, akcie alebo výpredaja
  • na túto zľavu máte nárok po vyplnení dátumu narodenia
  • zľavu vám pošleme ako darček pred Vašimi narodeninami
Ako fungujú marketingové akcie so zľavovým kódom?
  • produkt, na ktorý sa akcia vzťahuje, vložíte do košíka a do poľa „vložiť zľavový kupón“ zadáte zľavový kód
  • následne sa zľava automaticky odpočíta z ceny produktov, na ktoré sa vzťahuje
  • podmienky konkrétnej marketingovej akcie nájdete vždy na podstránke, ktorá o nej informuje

Platby

5 otázok

Akými spôsobmi môžem zaplatiť?
  • Osobne - platbu uskutočníte priamo na pokladni predajne, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou
  • Bankovým prevodom - objednávku zaplatíte priamo zo svojho internetového bankovníctva, prípadne priamo v banke. Ako variabilný symbol je potrebné uviesť číslo Vašej kúpnej zmluvy. Majte prosím na pamäti, že túto možnosť platby je potrebné dohodnúť na predajni.
  • Splátky - splátky vám umožňujú rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy. Predajcovia v našich predajniach Vám radi pomôžu s nákupom na splátky.
Kde môžem za tovar zaplatiť osobne?
  • osobne môžete platiť na pokladniach našich predajní
  • náš centrálny sklad v Trenčíne nie je vybavený pokladňou
Ponúkate možnosť platby na splátky?
  • áno, spolupracujeme s externým partnerom, ktorý zabezpečuje splátkový predaj
  • ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete prísť do našej predajne, kde vám naši pracovníci poskytnú viac informácií
Kedy dostanem daňový doklad?
  • daňovým dokladom je faktúra, ktorú obdržíte pri nákupe na predajni
  • zmena daňového dokladu po spísaní kúpnej zmluvy nie je možná
Ako môžem uplatniť darčekovú poukážku zakúpenú v predajni?
  • darčekovú poukážku je možné uplatniť pri platbe na pokladni predajne
  • darčekové poukážky, ktoré sú zakúpené na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope

Nákup a objednávka

6 otázok

Môžem uskutočniť objednávku po telefóne?
  • je potrebné prísť priamo do kamenného obchodu, pre predaj na diaľku platia odlišné podmienky nákupu
  • ak by ste chceli vytvoriť takúto objednávku, informácie nájdete v sekcii najčastějších otázok pre e-shop
Zmena objednávky
  • v prípade potreby zmeny objednávky nás prosím informujte čo najskôr, a to buď osobnou návštevou na predajni alebo telefonicky
  • pokiaľ ste si objednali tovar na zákazku alebo z katalógu, je pravdepodobné, že sa pracuje na výrobe tovaru
  • v takom prípade sme oprávnení požadovať zmluvnú pokutu zodpovedajúcu 25 % kúpnej ceny tovaru
Ako zistím stav svojej objednávky?
  • termín dodania Vašej objednávky je vždy uvedený na Vašej kúpnej zmluve
  • pre bližšie informácie sa môžete dostaviť na našu predajňu alebo sa s nami spojiť telefonicky
Ako zistím dodanie objednávky?
  • o naskladnení objednávky Vás informujeme SMS správou, prípadne volaním na Váš mobilný telefon
Kde sú k dispozícii Všeobecné obchodné podmienky?
  • VOP pre predajne nájdete TU
  • na každej predajni
  • na zadnej strane Vašej kúpnej zmluvy
Aké služby poskytujete?
  • detailný prehľad o našich službách nájdete TU

Vrátenie a reklamácia

5 otázok

Aký je postup, keď chcem vrátiť tovar?
  • o možnosti vrátenia odporúčame vždy vopred informovať príslušnú predajňu
  • vrátiť tovar je možné do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru
  • podmienkou je, že tovar je nepoškodený a nebol vybraný z pôvodného obalu
  • nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol objednaný na zákazku, tovar z katalógu, posteľnú bielizeň, matrace, tovar z výpredaja a tovar so zjavným poškodením alebo vadou
  • pri vrátení tovaru je potrebné preukázať sa kúpnou zmluvou, ktoroú ste obdržali pri nákupe
  • za vrátený tovar väčšinou nevyplácame hotovosť
  • máte možnosť vybrať si iný tovar rovnakej či vyššej ceny, prípadne získať darčekovú kartu s platnosťou 6 mesiacov nabitú v hodnote vráteného tovaru
Obdržal som poškodený alebo nesprávny tovar
  • ak dostanete poškodený alebo nesprávny tovar, okamžite nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach alebo telefonicky TU
  • následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
  • prosím majte na pamäti, že požiadavky sú vybavované postupne
  • ak si želáte riešiť Váš problém rýchlejšie, spojte sa s nami telefonicky
  • telefónne čísla na predajne nájdete TU
Chcem vyriešiť svoju reklamáciu ihneď
  • vyvíjame maximálne úsilie, aby každá reklamácia bola vyriešená čo najskôr
  • pokiaľ vada nebráni užívaniu, prosím majte na pamäti, že nám jej vybavenie môže zabrať nejaký čas. Všetko však vyriešime v zákonnej lehote.
  • v prípade, že potrebujete viac odpovedí, telefónne čísla na predajne nájdete TU Kontaktujte prosím prevádzkareň, v ktorej ste uskutočnili nákup.
Aká dlhá je záruka na produkty zakúpené na predajniach?
  • pre běžných spotrebiteľov poskytujeme na tovar záruku 2 roky, u tovaru z výstavy či expozície je potom záruka 1 rok
Akým spôsobom prebieha reklamácia?
  • prijatie reklamácie Vám písomne potvrdíme
  • následne budete informovaní o možnostiach rešenia reklamácie

Produkty

4 otázky

Je rozdielny sortiment na predajniach a v e-shope?
  • tovar, ktorý vidíte na našich internetových stránkach je možné kúpiť aj v predajni
  • v predajniach je naviac dostupný tovar, ktorý je možné meniť na prianie zákazníka. Je možné ho objednať napríklad v inej farbe, materiáli, rozmere a v prípade čalúneného nábytku v inej poťahovej látke.
Kde nájdem návod k užívaniu, montáži a údržbe tovaru?
  • dokument vo formáte PDF si môžete stiahnuť TU
Potrebujem pomôcť s plánovaním nábytku na mieru, kuchyne a pod.
  • v takom prípade sa obráťte na naše PREDAJNE
  • nábytok na mieru je možné zakúpiť iba v predajniach
Mám záujem si nechať naplánovať kuchyňu na mieru
  • kuchynské štúdiá nájdete v predajniach ASKO – NÁBYTOK. Podrobnejšie informácie nájdete TU.
  • odporúčame sa na prvú schôdzku objednať TU

Doprava a odber tovaru

5 otázok

Aké sú možnosti dopravy pri nákupe na predajni?
  • máme pre Vás tri typy možností doručenia domov:
    • Basic – k prvým uzamykateľným dverám
    • Premium – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí
    • Diamond – s vynáškou všetkého zakúpeného tovaru bez obmedzenia počtu poschodí a naviac znesenie a odvoz starého nábytku
  • vlastný odvoz - výdaj zo skladu je možný v priebehu oteváracej doby danej prevádzky TU
Kontrola tovaru pri jeho preberaní
  • pri preberaní tovaru skontrolujte neporušenosť balíkov
  • svojim podpisom na dodacom liste či výdajnom doklade potvrdzujete, že ste tovar prevzali v poriadku
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
  • áno, kontaktujte prosím našu predajňu alebo dispečera, s ktorým ste si termín dohodli
  • termín je možné zmeniť maximálne 2 dni pred plánovaným závozom
Ako dlho môžem nechať tovar na sklade?
  • tovar je nutné odobrať do 5 pracovných dní
  • v prípade oneskoreného vyzdvihnutia Vám môže byť účtovaný poplatok za uskladnenie
Čo ak potrebujem nechať tovar na sklade dlhšie?
  • v takom prípade je potrebné kontaktovať danú prevádzku
  • záleží na momentálnych kapacitách našich skladovacích priestorov

Montáž

5 otázok

Kde nájdem montážny návod?
  • montážne návody sú súčasťou balenia každého tovaru
  • na našich stránkach vždy u konkrétneho produktu
  • v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na PREDAJNE
Potrebujem montáž nábytku
  • montáž nábytku samozrejme poskytujeme a informácie nájdete TU
  • obráťte sa na zamestnancov na našich predajniach
Nemôžem zostaviť nábytok
  • podľa montážneho návodu prosím skontrolujte dostupnosť všetkých dielov vrátane spojovacieho materiálu
  • v prípade, že zistíte rozdiel, postupujte ako pri reklamácii
  • rozdiel ste nezistili, ale napriek tomu Vám tovar nejde zostaviť? Využite našu službu Montážka. Viac informácií nájdete TU
Pri montáži bol zistený rozdiel vo farbe
  • niektoré diely sú vybavené krycou fóliou, najmä kovové diely ako nohy alebo materiály v prevedení vysoký lesk
  • pokiaľ sa jedná o rozdiel farby oproti vystavenej vzorke na predajni, postupujte ako pri reklamácii
Tovar bol poškodený pri montáži
  • v takom prípade sa na nás môžete obrátiť
  • v rámci servisu pre našich zákazníkov je možné objednať náhradné diely

Marketingové akcie

4 otázky

Ako zistím, čo je nové a aké akcie práve prebiehajú?
  • stačí sa prihlásiť k odberu nášho newsletteru – pravidelne Vám prinášame informácie o najnovších produktoch, aktuálných zľavách a špeciálnych ponukách
  • marketingové akcie, ktoré práve prebiehajú nájdete na našich webových stránkách
  • môžete taktiež navštíviť jednu z naších predajní, kde Vám predajcovia radi pomôžu
Kde nájdem akčné letáky?
  • aktuálne letáky nájdete TU
Je možné využiť viac akcií naraz?
  • nie je možné spravidla kombinovať viac druhov zliav na jeden nákup
  • na predajni pre Vás naši predajcovia nájdu vždy najlepšie riešenie
Sú rovnaké marketingové akcie pre predajne aj pre e-shop?
  • marketingové akcie sa môžu lišiť aj v závislosti na rozsah sortimentu
  • tovar, ktorý Vám radi objednáme na zákazku alebo tovar z katalógu je dostupný iba v kamenných predajniach a platia pre neho preto iné marketingové akcie

Radi Vám odpovieme na akékoľvek otázky TU