Osobné odbery vždy zadarmo
95 % produktov skladom
Milión spokojných zákazníkov
Košík 0.00 €
Produkt bol pridaný do košíka
img
Ostatné produkty v košíku
produktov v košíku
Medzisúčet
0

Časté otázky - e-shop

Infoservis pre e-shop

0322 902 902,voľba 2
Zákaznícky servis
Naše telefonistky sú Vám k dispozícii:
Pondelok–Piatok
8:00–18:00 hod.
Sobota–Nedeľa
9:00–16:00 hod.

Platby

6 otázok

Aké sú možnosti platby?
  • Kartou online - pohodlný, rýchly a bezpečný spôsob platby, ktorý prebieha priamo na našej webovej stránke prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány
  • Bankovým prevodom - objednávku môžete jednoducho zaplatiť priamo z internetového bankovníctva pomocou platobného systému PayU
  • Na dobierku – zákazník uhradí vodičovi celú sumu za objednávku pri prevzatí tovaru
  • Google pay / Apple pay - umožujú rýchle a bezpečné bezkontaktné platby priamo z Vášho mobilného zariadenia bez nutnosti zadávania údajov o karte
  • Splátky - platba na splátky umožňuje rozdeliť cenu nákupu na menšie mesačné sumy s rýchlym online spracovaním priamo pri objednávke
Je platba kartou online pri nákupe na e-shope bezpečná?
  • platba kartou na našom e-shope je úplne bezpečná
  • pri akceptácii platobných kariet používame riešenie 3D-Secure, čo je najmodernejšia aplikácia kartových asociácií MasterCard a Visa umožňujúca bezpečné platby kartou na internete
  • údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo banke
  • prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje
  • nikdo z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o Vašej karte
Poskytujete nákup na splátky?
  • áno, ponúkame možnosť platby na splátky v spolupráci s našim partnerom
  • ak máte záujem o túto možnosť financovania, môžete si na stránke každého produktu otvoriť splátkovú kalkulačku, v ktorej si sami zvolíte dĺžku splátky
  • tento spôsob platby si môžete zvoliť v košíku pri dokončovaní objednávky
  • podmienky a možnosti platby na splátky sa môžu líšiť. Viac informácií nájdete na webovej stránke nášho partnera, kam budete automaticky presmerovaní pri vytváraní objednávky.
Kedy mi bude vystavený daňový doklad?
  • daňovým dokladom je faktúra odoslaná v elektronickej podobe, ktorú dostanete po dodaní tovaru e-mailom na Vami uvedenú e-mailovú adresu, ktorá bola vyplnená v objednávke
  • zmena daňového dokladu po dodaní tovaru už nie je možná
Prečo mi nefunguje platba kartou?
  • existuje viac dôvodov, prečo Vám neprešla platba online:
    • skontrolujte, či máte povolené platby kartou online
    • výška objednávky presiahla možnosť Vášho limitu na karte
    • nedostatok financií na karte
    • expirácia karty
    • okno brány sa počas spracovania platby uzatvorilo
  • v takom prípade zavolejte na infolinku kde Vám naši kolegovia pomôžu situáciu vyriešiť: 0322 902 902 / voľba 2
Môžem uplatniť darčekový poukaz zakúpený na predajni v e-shope?
  • darčekový poukaz, ktorý je zakúpený na predajni, nie je možné využiť pri nákupe v e-shope

Nákup a objednávka

6 otázok

Potvrdenie objednávky
  • potvrdenie objednávky obdržíte ihneď po jej vytvorení prostredníctvom e-mailu
  • ak toto potvrdenie nedostanete, kontaktujte nás na info.eshop@asko.net alebo na infolinke 0322 902 902 / voľba 2, aby sme prešetrili problém s nedoručeným potvrdením
Mám záujem o telefonickú objednávku
  • telefonickú objednávku v e-shope môžete uskutočniť na linke 0322 902 902 / voľba 2
  • telefonické objednávky je možné realizovať:
    • Po – Pia 8:00 – 18:00 hod
    • So – Ne 9:00 – 16:00 hod
Je možné si tovar objednať cez e-shop a vyzdvihnúť si ho na predajni?
  • áno, osobný odber je možný na všetkých našich predajniach, a to úplne zadarmo
  • objednajte si online, zvoľte osobný odber a vyzdvihnite si objednávku už do pár minút
  • mapu predajní nájdete TU
Nemôžem sa dovolať na infolinku 0322 902 902 / voľba 2
Ako zistím stav svojej objednávky?
  • v prípade osobného odberu Vám takmer obratom príde notifikačný e-mail k vyzdvihnutiu objednávky
  • v prípade expedície Vás budeme priebežne informovať o stave Vašej objednávky a keď dopravca prevezme objednávku, kontaktujte už jeho podľa informácií v e-maile
Kde sú k dispozícii obchodné podmienky?
  • VOP pre e-shop nájdete TU
  • pri nákupe sú súčasťou notifikačného e-mailu

Vrátenie a reklamácia

5 otázok

Aký je postup pri odstúpení od zmluvy?
  • odstúpiť od zmluvy je možné v lehote 14 dní odo dňa, kedy vám bol tovar doručený
  • pre účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy vyplňte písomne formulár, ktorý nájdete TU
  • po odoslaní formulára prosím počkajte na odpoveď zákazníckeho servisu, ktorý vás bude kontaktovať v čo najkratšom čase
  • na vopred dohodnutú predajňu doručíte nepoškodený tovar zabalený v originálnom obale, na vlastné náklady
  • pri vrátení tovaru je potrebné sa preukázať kópiou faktúry, ktorú ste obdržali e-mailom
Ako môžem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?
  • pokiaľ chcete objednávku zmeniť alebo zrušiť, kontaktujte nás čo najskôr. Akonáhle je objednávka spracovaná a odoslaná, už nebude možné ju meniť alebo zrušiť.
  • u objednávok, ktoré ešte neboli odoslané, vykonáme zmenu alebo zrušenie podľa vášho želania
Čo robiť, pokiaľ som obdržal poškodený alebo nesprávny tovar?
  • pokiaľ obdržíte poškodený alebo nesprávny tovar, ihneď nás kontaktujte prostredníctvom reklamačného formulára na našich stránkach
  • následne Vás bude kontaktovať naše reklamačné oddelenie
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie v e-shope?
  • všetky reklamácie vybavujeme v zákonom stanovených lehotách
Aká dlhá je záručná doba na produkty zakúpené v e-shope?
  • pre bežného spotrebiteĺa trvá záruka dva roky, pokiaľ nie je uvedené inak

Produkty

6 otázok

Kde nájdem návod na čistenie, montáž a údržbu produktov?
  • návod nájdete v prílohe notifikačného e-mailu a taktiež v našich VOP
Chcem si nechať naplánovať nábytok na mieru
  • v takom prípade sa obráťte na naše predajne TU
  • nábytok na mieru nie je možné zakúpiť priamo na e-shope
Sú ceny tovaru v e-shope rovnaké ako ceny v predajniach?
  • ceny u produktov sa môžou líšiť v dôsledku odlišných marketingových akcií
Ako zistím dostupnosť tovaru?
  • dostupnosť tovaru je uvedená pri každom produkte
Nemôžem nájsť návod na montáž
  • montážny návod je súčasťou balenia jednotlivých produktov
  • na stiahnutie ho nájdete na našich stránkách v detaile každého produktu
  • v prípade, že si neviete poradiť, môžete sa obrátiť na infolinku 0322 902 902 / voľba 2
S montážou produktu si neviem rady
  • aj v takom prípade Vám vieme pomôcť
  • obráťte sa na naše predajne a dokúpte si službu MONTÁŽKA
  • základné informáce nájdete TU

Doprava a odber tovaru

6 otázok

Aké sú možnosti dopravy v e-shope?
  • doručenie domov našimi externými partnermi pred prvé uzamykateľné dvere
  • vlastný odvoz pri osobnom odbere
Ako prebieha expedícia v e-shope?
  • v deň expedície obdržíte e-mail s potvrdením o expedícii, číslom zásielky a kontaktom na externého dopravcu
  • tovar doručuje externý dopravca v pracovné dni
  • tovar je doručený na adresu uvedenú v objednávke, pred prvé vchodové dvere, ak to umožňujú podmienky
Kontrola tovaru pri jeho prevzatí od vodiča
  • pri prevzatí tovaru od vodiča skontrolujte neporušenosť balíkov
  • ak je niektorý balík poškodený, buď tovar neprevezmite a kontaktujte nás na e-mailovej adrese: info.eshop@asko.net
  • pri prevzatí skontrolujte tiež, či počet balíkov zodpovedá počtu uvedenému v prepravnom liste
Je možné zmeniť dohodnutý termín dopravy?
  • áno, ak je zásielka už vyexpedovaná, termín doručenia je možné zmeniť priamo s dopravcom
  • pokiaľ tovar ešte nebol vyexpedovaný, kontaktujte náš zákaznícky servis: 0322 902 902 / voľba 2
Vynesiete mi tovar z e-shopu na poschodie?
  • túto službu v rámci e-shopu neposkytujeme
  • pokiaľ máte záujem o vynášku, odporúčame nákup v kamenných predajniach, ktoré túto službu ponúkajú
Ako zistím, kedy bude moja objednávka doručená?
  • po vyexpedovaní objednávky zo skladu vám zašleme e-mail s potvrdením o odoslaní, že zásielka bola odovzdaná dopravcovi
  • následne vás kontaktuje dopravca a poskytne informácie o sledovaní zásielky
  • v prípade akýchkoľvek zmien kontaktujte priamo dopravcu

Marketingové akcie

7 otázok

Ako sa dozviem o novinkách a akciách?
  • môžete sa prihlásiť k odberu nášho newslettera, kde pravidelne informujeme o novinkách, akciách a špeciálnych ponukách
Kde nájdem aktuálne letáky a ich platnosť?
  • aktuálne letáky s akčnými cenami nájdete TU
Kde nájdem aktuálne akcie a ich platnosť?
  • marketingové akcie nájdete na hlavnej stránke nášho e-shopu, v detaile každého produktu alebo na stránke TU
Môžem sa odhlásiť zo zasielania newslettera?
  • áno, ak si neželáte dostávať newsletter, môžete sa kedykoľvek odhlásiť prostredníctvom odkazu v pätičke každého e-mailu
Môžem kombinovať rôzne akcie / zľavy dohromady?
  • nie je možné kombinovať viac zľavových kódov na jeden produkt
  • každý zľavový kód je možné použiť samostatne pri nákupe
Na čo platí narodeninová zľava?
  • narodeninovú zľavu nie je možné uplatniť na produkty, ktoré sú už zaradené do letáka, akcie alebo výpredaja
  • na túto zľavu máte nárok po vyplnení dátumu narodenia
  • zľavu vám pošleme ako darček pred Vašimi narodeninami
Ako fungujú marketingové akcie so zľavovým kódom?
  • produkt, na ktorý sa akcia vzťahuje, vložíte do košíka a do poľa „vložiť zľavový kupón“ zadáte zľavový kód
  • následne sa zľava automaticky odpočíta z ceny produktov, na ktoré sa vzťahuje
  • podmienky konkrétnej marketingovej akcie nájdete vždy na podstránke, ktorá o nej informuje

Hľadáte
najčastejšie otázky k nákupu v kamenných predajniach?