Kde si chcete objednávku vyzdvihnúť?

Chcete si objednávku vyzdvihnúť?

Časté otázky - e-shop

Telefonická objednávka a infolinka k e-shopu: 0322 90 29 02, voľba 2

Kde nájdem návod na čistenie a údržbu materiálov?

Kde nájdem informácie k údržbe záhradného nábytku?

Nemôžem sa dovolať na infolinku 0322 90 29 02 / voľba 2

Mám neštandartný dotaz, na ktorý na infolinke nemajú dostatok informácii

  • odporúčame zaslať dotaz na e-mailovú adresu: sales.eshop@as­ko.net. Hneď ako informáciu overíme, budeme Vás kontaktovať.

Potvrdenie objednávky

  • potvrdenie objednávky obdržíte hneď po jej vytvorení e-mailom. Ak toto potvrdenie neobdržíte, kontaktujte nás prosím na e-mailovej adrese sales.eshop@as­ko.net, aby sme preverili problém nedoručenia potvrdenia

Mám záujem o telefonickú objednávku

  • telefonickú objednávku je možné realizovať iba v tom prípade pokiaľ máte záujem objednávať tovar z internetového obchodu
  • telefonickú objednávku môžete realizovať na linke 0322 90 29 02 / voľba 2
  • telefonické objednávky sú možné realizovať:
    • Po – Pia 8:00 – 18:30
    • So – Ne 9:00 – 19:30
  • po vytvorení objednávky obdržíte potvrdenie objednávky e-mailom. Ak potvrdenie neobdržíte, odporúčame kontaktovať infolinku

Aké sú možnosti platby?

  • platobnou alebo kreditnou kartou
  • na dobierku – celú sumu za objednávku uhradí zákazník vodičovi pri preberaní tovaru
  • 24-pay – on-line prevodom cez Vaše internetové bankovníctvo
  • Splátky Quatro – akontáciu uhradí zákazník formou dobierky vodičovi pri prevzatí tovaru

Je platba kreditnou kartou pri nákupe v e-shope bezpečná?

  • platba kartou v našom e-shope je úplne bezpečná
  • pri akceptácii platobných kariet využívame 3D-Secure riešenie, čo je nejmodernějšia aplikácia kartových asociácií MasterCard a Visa umožňujúci bezpečné platby kartou na Internete
  • údaje zo svojej platobnej karty zadávate priamo banke
  • prenos dát sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečeného protokolu HTTPS, ktorý tieto informácie šifruje
  • nikdo z našich zamestnancov nemá prístup k údajom o Vašej karte

Mám záujem o splátkový predaj, ale chcem objednávku cez eshop

  • Splátky poskytujeme prostredníctvom spoločnosti Quatro – akontáciu uhradí zákazník formou dobierky vodičovi pri prevzatí tovaru

Chcem si objednať tovar cez internetový obchod a vyzdvihnúť si ho osobne na predajni

  • Osobný odber je možný na adrese:
    ASKO – NÁBYTOK – Trenčín – Záblatie – Centrálny sklad
    Záblatie 632, Trenčín
    911 06 Trenčín
  • Otváracia doba
    Po – Pia 7:00–19:00h
    So – Ne 9:00–17:00h

Chcem rezervovať tovar

  • na tovar, ktorý sa aktuálne nenachádza skladom, môže zákazník zaslať nezáväznú objednávku vyplnením formulára pri danom produkte s uvedením osobných kontaktných údajov. Po naskladnení produktu z nezáväznej objednávky bude zákazník informovaný. Vytvorením nezáväznej objednávky negarantujeme cenu výrobku v deň jej vytvorenia. Cena výrobku pri nezáväznej objednávke je aktuálna v deň jeho naskladnenia.

Chcem objednať tovar z letáku cez e–shop

  • produkt je možné objednať cez e – shop ak je dostupný v e-shope
  • pokiaľ nie je možné vložiť tovar do nákupného košíka, je možné ho zakúpiť / objednať iba osobne na predajni

Dostupnosť a ceny produktov v e-shope

  • aktuálna dostupnosť produktu v eshope platí iba pre internetové objednávky
  • produkty dostupné na internete sú skladom pre e-shop s možnosťou doručenia do 7 pracovných dní
  • akcie, ktoré platia v internetovom obchode, sa nemusia zhodovať s akciami v kamenných predajniach
  • tovar nie je možné rezervovať, vytvorená objednávka bude vyexpedovaná
  • ceny pri produktoch sú konečné už po odrátaní akčnej ceny, ak nejaká akcia práve prebieha

Daňový doklad, záručný list

  • daňovým dokladom a zároveň záručným litom je faktúra odoslaná v elektronickej podobe, ktorú obdržíte po doručení tovaru e-mailom na Vami zadanú e-mailovú adresu do objednávky
  • zmena daňového dokladu po doručení tovaru nie je možná

Kde sú k dispozícii Všeobecné obchodné podmienky?

Expedícia, doručenie tovaru a vynáška na poschodie

  • produkty dostupné na internete sú skladom pre e-shop s možnosťou doručenia podľa VOP
  • v deň expedície obdržíte e-mailom potvrdenie o expedícii s číslom zásielky, pod ktorým sa tovar doručuje. Obvykle sa tovar doručuje deň po expedícii
  • tovar sa doručuje spoločnosťou Geis v pracovné dni v čase 8.00–17.00
  • výnos na poschodie poskytujeme pri zásielkách Geis Cargo na celý sortiment v súčinnosti s vodičom
  • vynášku zabezpečuje jeden vodič

Kontrola tovaru pri preberaní od vodiča

  • odporúčame kontrolu neporušenosti balíkov pri preberaní tovaru od vodiča. Ak je niektorý z balíkov poškodený, buď tovar nepreberajte a kontaktujte nášho reklamanta na e-mailovej adrese: servis.eshop@as­ko.net alebo tovar preberte a vpíšte do prepravného listu vodičovi poznámku, že tovar bol prevzatý s výhradou, pre prípdné nekoršie podanie reklamácie
  • odporúčame pri prebratí tovaru prekontrolovať, či počet prebratých balíkov súhlasí s počtom balíkov uvedených v prepravnom liste

Odstúpenie od zmluvy

  • je možné do 14 dní od doručenia tovaru písomne na e-mailovej adrese: servis.eshop@as­ko.net
  • tovar je potrebné doručiť na vlastné náklady do Aska zabalený, s faktúrou a prepravným listom, po dohode s reklamantom, ktorého môžete kontaktovať na e-mailovej adrese: servis.eshop@as­ko.net a dohodnúť si s ním ďalší postup

Vernostný program pre E-shop

  • Pre našich verných zákazníkov sme pripravili Vernostný program e-shopu – získajte zľavu už pri druhej objednávke! Podmienky uplatnenia zľavy pre zákazníkov:
  • Uplatnenie zľavy je následovné:
    • 3% zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri druhej objednávke
    • 5% zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri tretej objednávke
    • 7% zľava z aktuálnych predajných cien produktov každej ďalšej objednávy
  • Zľava sa netýka dopravného a služieb ponúkaných v E-shopeZľava sa vzťahuje len na aktuálne predávané produktyPred uplatnením zľavy musia byť predchádzajúce objednávky doručené zákazníkoviZľava sa vzťahuje na online objednávky, i na telefonické objednávky uplatnené na telefónnom čísle 0850184422 / voľba 2Pri telefonickej objednávke musí zákazník disponovať e-mailovou adresouZákazníkovi sa celková zľava zobrazí v nákupnom košíku sumou, i v percentuálnom vyjadreníZľava je viazaná na aktuálny profil zaregistrovaného zákazníka (ak si sám zmení v priebehu roka prihlasovacie údaje, napr. e-mail alebo meno, zľava sa mu automaticky naráta)

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte. Viac info